piątek, 3 kwietnia 2015

Notka.

Cześć!
Na razie czekam na szablon, a słyszałam, że źle Wam się czyta, więc zmieniłam teraz na taki. Mam nadzieję, że teraz będzie łatwiej i lepiej Wam się czytało. :)
Lecę szykować się na moje urodzinki, ale ja już stara jestem. :')
Rozdział jutro lub dzisiaj zależy czy się wyrobię. 
Dziękuję Wam za tyle wyświetleń! Jak je zobaczyłam to aż z łóżka spadłam. :'D 
Jesteście kochani! Kocham Was po prostu, jak myślicie co będzie z Zaynessą? Van wyjedzie czy zostanie z naszym brązowookim? 
Mam nadzieję, że wszystko z Wami w porządku po tym jak Zayn odszedł. On jest, był i będzie moim idolem, bloga będę pisać nadal o Zayn'ie i mam nadzieję, że wy będziecie go czytać. :)
Słyszałyście I won't mind? 
To tak jakby to było dla Nas; Directionerek. ;_; 
Kocham Was!
Do napisania, Ronnie. c:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz