niedziela, 26 kwietnia 2015

Liebster Award

Dziękuję za nominację Handbalowa na zawsze. ♥

Zasady:
1. Nominację do Liebster Award otrzymujesz od innego blogera za dobrze wykonywaną pracę.
2. Po odebraniu nagrody musisz odpowiedzieć na pytania, które zadał bloger, który Cię nominował.
3. Nominujesz osoby i informujesz ich o tym i zadajesz im swoje pytania.
4. Nie możesz nominować bloga, który nominował Ciebie.

Pytania:
1. Jako dziecko o czym marzyłeś /łaś?
2. Ile czasu poświęcasz na blogu?
3. Czy ktoś cię nakłonił do pisana czy sama zechciałaś/ łeś pisać ?
4. Kogo podziwiasz i za co ?
5. Życiowy autorytet?
6. Co sądzisz o "energetykach"?
7.Czego Ci brakuje?
8. Czy znasz sportowca któremu odbiła "sodówka"
9. Jest sportowiec którego nie cierpisz?
10. Oglądasz Igłą Szyte, Kłos vs Wrona , czy Kadziu project?
11. Ulubiony klub ?

Odpowiedzi:

1. Marzyłam o tym, aby posiadać własnego konia i do dzisiaj tak jest. 
2. Przeważnie jestem w weekend'y, ale o blogu i nowych rozdziałach myślę non stop.
3. Sama zechciałam pisać.
4. Podziwiam Mary King, za to że pomimo tego, że wiele ludzi w nią nie wierzyło, ona pokazała im, że da radę i wygrała.
5. Mary King.
6. Mi tam one nie przeszkadzają jeśli pije się je z umiarem itd.
7. Osoby, która pokazała mi właściwy kierunek w moim życiu. ( nie wiem, czy dobrze zrozumiałam pytanie. )
8. Nie za bardzo, ale gdybym musiała odpowiedzieć to byłby to Cristiano Ronaldo.
9. Myślę, że byłby to Cristiano Ronaldo.
10. Nie oglądam. xd
11. Lube Banca Marche Macerata, jeśli chodzi o siatkówkę oczywiście. :)

Pytania ode mnie:

1. Co lub kto zainspirował/o Cię do pisania?
2. Czym inspirujesz się pisząc?
3. Co jest twoim największym marzeniem?
4. Wiążesz swoją przyszłość z pisaniem?
5. Kogo podziwiasz i kto jest twoim autorytetem?
6. Twój idol, idole to..?
7. Ulubiony zespół.
8. Co sądzisz o ateistach?
9. Jesteś tolerancyjny/a?
10. Co sądzisz o odejściu Zayn'a Malik'a z One Direction?

Nominuję:

1. http://the-prophet-fanfiction.blogspot.com/
2. http://madhouse-fanfiction-hs.blogspot.com/
3. http://you-will-always-be-my-property-harry.blogspot.com/

Kolejny rozdział powinien pojawić się do środy. :)

1 komentarz:

  1. Bardzo dziękuję za nominacje, myszko ;* Postaram się odpowiedzieć na nią jutro :)
    Pozdrawiam i buziaki xx

    OdpowiedzUsuń