sobota, 23 maja 2015

Epilog


Spojrzał na mnie ze łzami w oczach, kiedy ja już płakałam. Stałam na lotnisku i czekałam na swój lot powrotny do Ameryki razem z tatą, Nickiem i Zaynem... Tata rozstał się z moją matką... w sumie, to nawet dobrze. Nienawidzę jej tak samo jak i Mulata, ale nadal go kocham. Zmierzaliśmy do bramek, aby oddać swój bagaż. Miałam już iść do samolotu, ale zatrzymał mnie ten głos, głos, który uwielbiałam.

- Van.- podbiegł do mnie i mocno przytulił.

- Zayn, proszę...-próbowałam uwolnić się z jego uścisku, ale on tylko go zacieśniał.

- Po prostu obiecaj, że nigdy o mnie nie zapomnisz.- szepnął łamiącym się głosem.

- Obiecuję, a Ty..?- z moich policzków wypłynęło kilka łez.

- Obiecuję.- pocałował mnie w czubek głowy i odsunął o kilka centymetrów.- Proszę, weź go.- wręczył mi do ręki łańcuszek z zawieszką w kształcie litery "Z".- Mam taki sam tylko, że z literką "V".-wyjął zawieszkę zza koszulki.

- Dziękuję.- uśmiechnęłam się do niego blado.

Mulat złączył nasze usta w delikatnym pocałunku, a ja go odwzajemniłam. To w końcu ostatni raz kiedy mogę poczuć jego wargi na swoich. 

- Zawsze Cie kochałem i zawsze będę.-szepnął i oparł swoje czoło o moje, patrząc mi głęboko w oczy.

- Ja Ciebie też kocham... i jednocześnie nienawidzę.

- Vanessa! Spóźnisz się na lot!- usłyszałam mojego ojca.

- Muszę już iść.- zaszlochałam. Spojrzałam mu ostatni raz w oczy i ten ostatni raz posmakowałam jego ust.

Czułam, że moje serce z sekundy na sekundę rozsypuje się na coraz to mniejsze kawałki. Głowa bolała mnie od płaczu i chyba wyczerpałam limit łez na kolejny miesiąc, ale serce bolało mnie najbardziej. Wiedziałam, że już nigdy nie spotkam Zayn'a i pogodziłam się z moim losem. Mam nadzieję, że spotka w życiu kogoś, kto da mu szczęście.


Hej. :)
No to mamy już koniec...
Dziękuję za te 5 miesięcy z Wami! Oczywiście to nie koniec mojej przygody z pisaniem, więc jeśli jesteście zainteresowani moją twórczością czytajcie Forced!
To fanfiction nie było takie, jakie chciałam, żeby było i jest dosyć amatorskie, bo jest moim pierwszym fanfiction i nawet chciałam je kilka razy usunąć, ale jakoś się powstrzymałam. :)
Mam nadzieję, że będziecie czytać Forced, więc do napisania tam! :)
ILYSM ♥

1 komentarz:

  1. nie! nie! nie! ja chcę next xD a tak na serio to szkoda że to już koniec tego bloga :/ był super zaczytałam się i nie wierzę że to tak szybko

    OdpowiedzUsuń